ח"כ אוהד טל: "יש סיבות טובות לשיהוי בכניסה הקרקעית"

מהדורת הבוקר 1 Comment on ח"כ אוהד טל: "יש סיבות טובות לשיהוי בכניסה הקרקעית"

ח"כ אוהד טל לגדסי ופרידמן ב'מהדורת סופהשבוע' בקול חי: "הוקמה קבוצת ווטסאפ של למעלה מ-90 ח"כים מכל המפלגות שעובדים כמקשה אחת יום ולילה בליווי משפחות טיפול בחללים ועוד. מלבד לפיד, אני נדהם מאפס הציניות והפוליטיקה של נציגי יש עתיד"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אוהד טל (הציונות הדתית), שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) והבהיר: "אנחנו חד משמעית במלחמה. הולכים לייצר שינוי עמוק מאוד וזה מוגדר בצורה ברורה. גם ההמתנה שאתם רואים עכשיו היא לא תוצאה של אילוץ חיצוני. יש פה חשיבה מסודרת וסיבות מאוד טובות כדי שנוכל באמת לייצר שינוי משוואה עמוק".

במענה לשאלה מדוע לפיד לא נכנס לממשלה, השיב טל: "פוליטיקה זה הדבר האחרון שמעניין אותי בימים אלו. הזמנו את כל מי שמעוניין להיכנס לממשלה. ללפיד שמור מקום בקבינט. הציבור ישפוט מה הוא חושב על כל אחד מהשחקנים".

לצד זאת, הוא הוסיף: "מהרגע הראשון הוקמה קבוצת ווטסאפ שחברים בה למעלה מ-90 ח"כים מכל המפלגות כמעט שעובדים יחד כמקשה אחת יום ולילה בכל נושא. ליווי המשפחות וטיפול בחללים, ציוד לחללים, פינוי משפחות. כולל נציגי יש עתיד שאני נדהם מאפס הציניות והפוליטיקה שלהם וכולם פועלים יחד במשותף בענייניות. צר לי שלפיד באופן אישי ממשיך להתעסק בפוליטיקה".

על החשש ממהומות בתוך ישראל: "ראינו את המציאות בשומר החומות. בוודאי שהאיום קיים. אבל אני חושב שאנחנו במקום אחר לחלוטין מבחינת ההיערכות. נערכים לכל התרחישים בצפון בדרום ובתוך ישראל ולעוד כל מיני תרחישים יותר רחבים".

הוא העריך: "זה ימשך הרבה זמן. בוודאי לא מספר שבועות. תלוי לאן זה יתרחב".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    יש לבדוק אם לפיד הרדע לא אירגן את על המתקפת פתע בשבת…. ניטרול!